Wuhuu! Så er “Content Warfare” af Ryan Hanley forudbestilt!

State of the art.

Det er, hvad Ryan Hanley er, når det kommer til content marketing.

Derfor glæder jeg mig også sindsygt meget til hans kommende bog “Content Warfare: How to find your audience, tell your story and win the battle for attention”. Ingen tvivl om, at den bliver én af de vægtigste content marketing-bøger i 2014.

Hanley crowdfunder sin bog på Publishizer, og faktisk var jeg den første til at aflægge bestilling i forgårs, da kampagnen blev skudt i gang. Ja, lidt stolt. Er jo fan:

Content Warfare af Ryan hanley - mention på G+

Men her er, hvad jeg glæder mig til (Ryan himself pitcher bogen):

Og her er det Warfare-kit, jeg modtager med posten om ikke længe:

Content Warfare af Ryan hanley - mention på G+

Som du kan se, er der to fysiske eksemplarer med i pakken. Det overskydende eksemplar skal naturligvis gives væk i den gode sags tjeneste = the defiance of mediocre content marketing (Hanleys egne ord).

Anyone?